Satınalmalar və korporativ satış menecerləri tələb olunur
Ofis və dəftərxana ləvazimatlarının idxalı və satışı ilə məşğul olan “Ofisait” şirkətlər qrupu aşağıdakı vəzifələr üzrə vakansiyalar elan edib.
1.Satınalmalar üzrə menecer
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
• Şirkətin fəaliyyəti üçün zəruri olan mal və materialların, avadanlıqların alınması ilə bağlı danışıqların keçirilməsində iştirak edir;
• Məhsulun alınması üçün təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə çatdırılmasını təşkil edir;
• Tədarükçülərlə qiymət danışıqları aparır;
• Sifarişlərin həyata keçirilməsinə və məhsulun vaxtında çatdırılmasına nəzarət edir;
• Sifariş olunmuş və əldə edilmiş məhsullarla bağlı sənədlərin qorunmasını və məlumatların bazaya daxil edilməsini təmin edir;
• Təchizata aid olan hesabatların hazırlanması və daxili sənəd dövriyyəsinin təşkilini təmin edir;
• Görülən işlərin hesabatını hazırlayır və təhlil edir;
Namizədə dair tələblər:
• Ali təhsil;
• Sahə üzrə biliklər;
• Məlumatların təhlil edilməsi və müvafiq qərarların alınması;
• Məsuliyyətlilik, çalışqanlıq və təşkilaçılıq qabiliyyəti;
• Komandada işləmə bacarığı;
• Əmək intizamının yüksək olması;
• Kompyuter bacarıqları: Microsoft Office, (Word, Excel, Outlook.PowerPoint)
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili , İngilis dili – Əla səviyyədə, Rus dili – Əla səviyyədə
-Yaş: 24-38;
Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət etmək istəyən CV-sini [email protected] emailinə göndərə bilər.
Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017
2.Korparativ Satış Meneceri
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
-Bazarın təhlili, araşdırmaların aparılması
-Müştəri bazasının formalaşdırılması və korporativ müştərilərlə əlaqələrin qurulması
-Yeni müqavilələrin bağlanması üçün potensial müştərilərlə görüşlərin təşkili
-İşgüzar yazışmaların həyata keçirilməsi və korporativ danışıqların aparılması
-Müştərilərə zəng və ya email vasitəsi ilə ilkin əlaqənin qurulması
-Müştəri ilə təqdimatların keçirilməsi və təkliflərin verilməsi
-Ziyarət nəticələrinin izlənilməsi
Namizədə dair tələblər:
- Ali təhsil
- Korporativ mühitlə əlaqədar minimum 3 il iş təcrubəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- MS Office ilə qabaqcıl istifadə bacarıqları;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı, ingilis dili orta səviyyədə bilməli
- Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq qabiliyyətinin olması
- Təqdimat bacarığının olması;
- Sürücülük vəsiqəsi: kateqoriya B;
- Yaş: 24-38;
Əmək haqqı razılaşma əsasında müəyyən olunacaq.
Müraciət etmək istəyən CV-sini [email protected] emailinə göndərə bilər.
Müraciət üçün son tarix: 22.12.2017
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 6 gün sonra
-
-
8 saat əvvəl
Bakcell “İnklüzivlikdə İnnovativ Həllər” tədbirinə dəstək oldu
-
10 saat əvvəl
33 min 615 baş heyvanın alınmasına 89,8 milyon manat məbləğində güzəşt tətbiq edilib
-
10 saat əvvəl
İllik gəlirlilik dərəcəsi 15% olan istiqrazlar ticarətə buraxılacaq - TARİX
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Dino Park": 3 və daha çox uşağı olan ailələr üçün 20% endirim tətbiq olunacaq
-
10 saat əvvəl
Süd məhsullarının istehsalçılarına ubsidiyaların verilməsi planlaşdırılır
-
11 saat əvvəl
Avropa bankı Qafqazın böyük avtomobil distribütor şirkətinə 25 milyon avro kredit ayırır
-
11 saat əvvəl
Trendyol ölkənin ilk inklüziv kafesi “Kashalata”nın inkişafına dəstəyini davam etdirir
-
11 saat əvvəl
Qızılın qiyməti üzrə dünyanın ən yaxşı proqnoz verən qurumları - SİYAHI
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Bakcell “İnklüzivlikdə İnnovativ Həllər” tədbirinə dəstək oldu
Ən çox oxunanlar
Avropa bankı Qafqazın böyük avtomobil distribütor şirkətinə 25 milyon avro kredit ayırır
Trendyol ölkənin ilk inklüziv kafesi “Kashalata”nın inkişafına dəstəyini davam etdirir
"Azər-Türk Bank"ın kredit reytinqləri təsdiqlənib - BANK YENİ STRATEGİYA HAZIRLAYIR









.webp)


.jpg)












