"Vəziyyət uçuruma doğru gedir, şirkətlər pis vəziyyətə salınıb"
“Marcom” Marketinq və Kommunikasiya şirkətinin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyev bu ilin yanvar ayında istifadəyə verdikləri Marketinq Audit xidmətinin 3 aylıq nəticələrini açıqlayıb.
“Bu xidmət növünü yaratmaqda məqsəd bazarın sağlamlaşdırılmasına təkan vermək idi. Biz son zamanlar bazarda fəaliyyəti tənzimlənməyən bir çox agentliklərin və frilans olaraq çalışan fiziki şəxslərin şirkətlərə vurduqları maddi və mənəvi zərəri diqqətə alaraq belə bir marketinq aləti yaratmağı qərara aldıq. Təbii ki, bu marketinq aləti bu istiqamətdə fəaliyyət göstərən bir çox agentlik və frilanslar tərəfindən müsbət addım kimi qarşılanmadı. Xidmətin məqsədini tam anlamayan bəzi bazar iştirakçıları məsələyə müxtəlif don geyindirməyə çalışdılar. Lakin onlar anlamalıdırlar ki, biz hamımız bu bazarı qorumasaq, növbəti illərdə inkişaf etmək istəyən kiçik və orta şirkətlərin yerli marketinq və kommunikasiya şirkətlərinə olan etibarı azalacaq”,- Ceyhun Fərzəliyev "Marja"ya bildirib.
Şirkətin icraçı direktoru şirkətlərin üzləşdiyi çətinliklərə toxunaraq qeyd edib ki, “hazırda vəziyyət uçuruma doğru gedir. Xidmət istifadəyə verildiyi gündən 3 ay ərzində 20-dən çox şirkət bu xidmətlə bağlı müraciət edib. Müraciətlər əsasən veb sayt, SEO optimizasiya, rəqəmsal marketinq xidmətləri üzrə olmuşdur. Məxfilik müqaviləsi əsasında tərəfimizdən aparılan marketinq auditin nəticələrinə baxdıqda şirkətləri həm maddi, həm də imic baxımından çox pis vəziyyətə salındığının şahidi oluruq. Burada əsas problem sifarişçi və icraçı tərəfin görülən iş haqqında kifayət qədər məlumatlı olmaması, o cümlədən, bir çox şirkətlərin marketinq büdcəsinin limitli olması səbəbindən “ucuz və keyfiyyətli” şüarı fəaliyyət göstərən şirkətlərə müraciət etməsidir. Bu istiqamətdə fəaliyyət göstərən agentliklər və frilanslar məsələnin maddi tərəfinə fokuslandığı kimi işin keyfiyyətinə və imicinə də fokus olmalıdır. Əks halda reanimasiyaya düşən şirkətləri, yenidən palataya köçürmək çətin olacaq”.
TƏK ŞƏXSİYYƏT VƏSİQƏSİLƏ 15 DƏQİQƏYƏ KREDİT!
Qeyd edək ki, “Maarifləndir ki, müştəri qazanasan” şüarı altında fəaliyyət göstərən "Marcom" Marketinq və Kommunikasiya şirkəti aprel ayı ərzində bazar iştirakçılarının maarifləndirilməsi istiqamətində daha bir xidməti istifadəyə verməyi planlaşdırır.
Müştərilərin xəbərləri
"Nazar Holdings" Gürcüstanda Ferrari-nin rəsmi avtosalonunu açdı - TƏDBİRDƏ GÜRCÜSTANIN BAŞ NAZİRİ DƏ İŞTİRAK EDİB
ABB İnvest-dən USD ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları artıq ABB mobile tətbiqində
SON XƏBƏRLƏR
- 6 gün sonra
- 6 gün sonra
-
5 gün sonra
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
-
- 17 saat sonra
- 1 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
"Azərbaycan Dəmir Yolları" daha bir regionlararası marşrut üzrə səfərlərə başlayacaq
-
3 saat əvvəl
Bolt və SUP.VC Demo Day ilə akselerasiya proqramını yekunlaşdırdı - QALİB STARTAPLAR
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
4 saat əvvəl
SOCAR Türkiyədə elektrik stansiyası satın alımasının səbəbini açıqlayıb
- 4 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
"Azərbaycan Dəmir Yolları" daha bir regionlararası marşrut üzrə səfərlərə başlayacaq
Gümüş qiyməti ilk dəfə 70 dollar səviyyəsini keçdi
Misin qiyməti tarixdə ilk dəfə 12 min dolları keçdi
Ən çox oxunanlar
ABŞ-də iqtisadi artım gözləntiləri üstələdi
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
"Saloğlu Qarabağ” şirkətinin istehsal müəssisəsinin təməli qoyuldu


















