Azərbaycan şirkətləri Moskvada 13 müqavilə imzaladı
Rusiyanın Moskva şəhərində keçirilən və Azərbaycanın yeganə ekskluziv partnyor olduğu “Worldfood Moscow” Beynəlxalq Ərzaq Sərgisinin 2-ci günündə də yerli şirkətlərimiz bir sıra müqavilələr imzalayıblar.
Azərbaycanın fındıq istehsalçısı olan “Xanel” şirkəti Rusiyaya 40 ton fındıq ixracına dair bu ölkənin müvafiq sahədə fəaliyyət göstərən şirkəti ilə Müqavilə imzalayıb. “Xanel” şirkətinin Rusiyanın distributor şirkəti ilə imzaladığı digər müqaviləyə əsasən isə bu ölkəyə 80 ton fındıq ixrac olunacaq.
Sərgi çərçivəsində bu sahədə irihəcimli müqavilələri Azərbaycanın “Şirin” MMC şirkəti imzalayıb. “Şirin” MMC ilə Rusiyanın “Mir sladosti” şirkəti arasında imzalanmış Müqaviləyə əsasən, Rusiyaya 200 ton qənnadı məhsulları ixrac olunacaq. Rusiyanın Vladivostok, Tümen, Krasnoyarsk, Nijnıy Novqorod, İrkutsk və Tambov vilayətlərinin, həmçinin Ural regionunun distributor şirkətləri ilə imzalanmış müqavilələrə uyğun olaraq, “Şirin” MMC bu vilayətlərin hər birinə 30 ton qənnadı məhsulları ixrac edəcək.
Bundan başqa, sərgi zamanı Azərbaycanın “Əmin qida sənaye” MMC şirkəti şəkərli vanil və qabartma tozunun Rusiyaya ixracına dair bu ölkənin distributor şirkəti ilə razılıq əldə edib.
Ümumilikdə, “Worldfood Moscow” Beynəlxalq Ərzaq Sərgisinin işə başladığı ilk 2 gün ərzində Azərbaycanın fındıq, qənnadı məmulatları, vanil və qabartma tozunun Rusiyaya ixracına dair 13 müqavilə imzalanıb.
Qeyd edək ki, Azərbaycan “Worldfood Moscow” Sərgisində 30-dan çox ixracatçı şirkətlə təmsil olunur. Yerli şirkətlərimizin keyfiyyətli və rəqabətqabiliyyətli məhsulları - meyvə şirələri, təbii mineral sular, şərab və spirtli içkilər, meyvə-tərəvəz, süd məhsulları, çay, fındıq, qənnadı məmulatları və konservləşdirilmiş qidalar “Made in Azerbaijan” vahid ölkə stendində nümayiş olunur.
“Worldfood Moscow” Beynəlxalq Ərzaq Sərgisi çərçivəsində bu gün həmçinin, “Təzə meyvə-tərəvəz: ixrac coğrafiyasının genişləndirilməsi” mövzusunda Konfrans keçirilib. Tədbirdə çıxış edən dövlət qurumlarının nümayəndələri və iş adamları bağçılığın inkişafı, bu sahədə həyata keçirilən layihələr və proqramlar, meyvə və tərəvəz məhsullarının ixracı, bu məhsulların qablaşdırılması, saxlanması barədə fikir və təcrübələrini bölüşüblər. AZPROMO-nun vitse-prezidenti Yusif Abdullayev keyfiyyətli və rəqabətədavamlı Azərbaycan məhsulları, ölkəmizin ixrac imkanları, “Made in Azerbaijan” brendinin tanıdılması sahəsində görülən işlər barədə danışıb, tədbir iştirakçılarını maraqlandıran sualları cavablandırıb.
Konfransdan sonra keçirilmiş furşetdə isə tədbir iştirakçılarına Azərbaycan məhsulları – meyvə, milli şirniyyatlar, qənnadı məmulatları, quru meyvələr və s. təqdim edilib. Furşetdə təqdim edilmiş təamlar konfrans iştirakçıları tərəfindən bəyənilib və yüksək qiymətləndirilib
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 1 gün sonra
-
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
"Azərbaycan Dəmir Yolları"da 6 milyard 263 milyon manatlıq defisit - ÖTƏN İL ZƏRƏRİ 18 DƏFƏ ARTIB
- 11 saat əvvəl
-
11 saat əvvəl
Bakcell “Media Savadlılığı” Konfransının innovasiya tərəfdaşıdır
- 11 saat əvvəl
- 12 saat əvvəl
-
13 saat əvvəl
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
-
13 saat əvvəl
Dövlət şirkəti istiqraz buraxılışı yolu ilə 30 milyon dollar borc alır
- 13 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
Dövlət Vergi Xidmətinin rəisinə 2 yeni müşavir təyin edilib
Elektron siqaretlərin idxalı və satışı ilə məşğul olan şirkətlər ciddi narahatdırlar – “DAHA UZUN ZAMANA EHTİYACIMIZ VAR”
Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
Vergi nəzarətində yeni mərhələyə keçid planlaşdırılır - elektron audit tədbirinin ləğvi nəzərdə tutulur
Ən çox oxunanlar
11 ayda kərə yağı idxalı Azərbaycandan təxminən 160 milyon dolların çıxmasına səbəb olub
1 ton Azərbaycan narının ixracından gəlir 100 dollar artıb
Bakı metrosunun reklam gəlirləri açıqlanıb
"KƏPƏZ BOKT"ın istiqrazlarına 55 investor 55 sifariş təqdim edib, emissiya tam məbləğdə yerləşdirilib
11 ayda Azərbaycana 108 milyon dollara yaxın gəlir gətirən məhsul



















.jpg)


